Zamówienia składane w dni robocze do godz. 12:00 zrealizujemy w tym samym dniu.
Darmowa dostawa do paczkomatu przy zamówieniach za minimum 300 zł.

Częste pytania

   

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie.

  

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

  

 


   

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@ekoforemki.pl lub telefonicznie: +48.692360431
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@ekoforemki.pl lub telefonicznie: +48.692360431
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Potwierdzenie zamówienia otrzymasz w e-mailu natychmiast po jego złożeniu. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Staramy się, by towar wysyłany był najpóźniej następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie są dostępne formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • InPost (Paczkomaty oraz kurier - dostawa na adres);
  • Kurier FedEx (dostawa na adres);
  • Odbiór osobisty w siedzibie sklepu: ul. Mazowiecka 4 w Jastrzębiu-Zdroju.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna (Autopay s.a.)
  • przelew tradycyjny na konto bankowe nr: 40114020040000320275651817
  • pobranie

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 

Oczywiście, możesz odebrać w siedzibie sklepu internetowego, która znajduje się pod adresem: sklep ekoforemki.pl ul. Mazowiecka 4 w Jastrzębiu-Zdroju. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyku zakupowym, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, ponieważ jesteśmy płatnikami VAT. W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz fakturę VAT lub fakturę imienną dołączoną do wiadomości e-mail ze sklepu. Istnieje również możliwość otrzymania wydruku faktury w przesyłce po dodaniu adnotacji w uwagach do zamówienia.

 


 

Czy mogę dodać jakieś przedmioty do już złożonego zamówienia?

 

W przypadku ewentualnych zmian w zamówieniu (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.692360431. Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości przez obsługę sklepu. Po otrzymaniu wiadomości ze sklepu zawierającej informację o wystawionym dokumencie sprzedaży i wysyłce towaru, modyfikacja zamówienia nie będzie już możliwa. 

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.692360431.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub do paczkomatu, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.692360431.

Produkty zakupione w sklepie są objęte dwuletnim okresem rękojmi.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Najlepiej jeśli zwracany towar nie nosi śladów używania, nie jest zniszczony czy uszkodzony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Klient ponosi odpowiedzialność za pomniejszenie wartości towaru w przypadku zwrotu używanego towaru.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl