Końcówka dekoracyjna do pisania 1,5 mm
Opis
Tylka cukiernicza do koronkowych zdobień i konturowania 1,5 mm
Tylka idealnie nadaje się do wykonania delikatnego napisu oraz koronkowych zdobień. Ozdobisz nią pierniki, torty oraz inne słodkie wypieki i desery. Jej kształt to prosto ścięta, gładka i okrągła końcówka w rozmiarze 1,5 mm.
Zakupione w naszym sklepie końcówki dekoracyjne dopasowane są do wszystkich rękawów cukierniczych, zarówno bawełnianych jak i podgumowanych, które oferujemy w różnych rozmiarach.
Przeznaczenie i zastosowanie:
- do wykonywania delikatnych napisów;
- do precyzyjnych zdobień koronkowych;
- końcówka do rysowania konturów i pasków;
- do szlaczków, łańcuszków i kropek;
- do dekorowania ciast, tortów oraz ozdabiania pierników.
Specyfikacja:
- kod produktu - 0273;
- wymiary - wys. 64 mm; średnica wylotu 1,5 mm; średnica podstawy 24 mm;
- materiał - stal spożywcza - ocynowana;
- konserwacja:
- zaleca się ręczne mycie wodą, z użyciem płynu do naczyń;
- po umyciu należy tylkę wytrzeć do sucha;
- produkt nie nadaje się do mycia w zmywarce; - bezpieczeństwo - w celu uniknięcia skaleczenia się, nie należy przykładać ostrej krawędzi końcówki do palców dłoni lub innych części ciała.
Zapraszamy również na nasz profil na Facebooku - www.facebook.com/ekoforemki/
Drogi Kliencie!
Na naszym Facebooku możesz zobaczyć i zamówić foremki, których nie wystawiono jeszcze w sklepie. Będziesz więc zawsze na bieżąco informowany o nowościach, a tym samym wdrożysz swoje pomysły szybciej od konkurencji. Różnorodność produktów inspiruje do ich kreatywnego zastosowania. Niech więc tworzone z pasją kuchenne wypieki wzbogacą się o nowe wzory z naszej oferty. Dziękujemy za wybór naszych produktów i życzymy powodzenia w tworzeniu kuszących wypieków i eleganckich ciast!
Dane techniczne
Kategoria | AKCESORIA CUKIERNICZE |
Materiał | STAL OCYNOWANA |
Wysokość tylki | 64 mm |
Średnica wylotu | 1,5 mm |
Średnica podstawy | 24 mm |
Ilość zębów | - |
Długość zębów | - |
KOD PRODUKTU | 0273-APM |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.